»Organiziramo Avdiofestival z željo, da to postane reden način predstavljanja najboljših avdiovsebin, ki so na voljo poslušalcem.«
»Snovalci festivala se pogosto sprašujemo o radijskem mediju in prihodnosti avdiovsebin ter nanje iščemo raznovrstne, neobičajne in kolikor se da kreativne odgovore.«
»Zato ni nič nenavadnega, da je že zdaj na voljo obsežen, raznolik, pester, relevanten, aktualen nabor avdiovsebin, a najpomembneje je, da je zanimanje zanje med poslušalkami in poslušalci veliko in še narašča.«
»Vzpostavitev Radioplayerja je po njegovih besedah nujen korak za slovensko radijsko krajino, saj ima radio namreč prihodnost zgolj v primeru, da bo uspešno tekmoval z drugimi avdiovizualnimi medijskimi vsebinami, in sicer z boljšo dostopnostjo in uporabniku prijaznejšo izkušnjo.«
»Časi samo linearnega poslušanja radia so zagotovo mimo, a želja ljudi, da prisluhnejo in poslušajo zvočnim vsebinam različnih žanrov, zagotovo ostaja.«
»Radio Slovenija in njegovi radijski programi dnevno dokazujejo, da se da razvijati na zelo različne, zanimive in uspešne načine. To je pravzaprav temelj tega, kar mi ustvarjamo že 95 let.«
»Naša želja in namen sta, da postanemo pridruženi in nato redni člani Evropske unije.«
»Želim, da bi obe strani organizirali okrogli mizi z gospodarstveniki.«
»Mirno lahko rečemo, da tri četrtine ljudi tako ali drugače bolj ali manj pogosto ali redno še zmeraj spremlja radijske programe, kar je izjemno visoka številka.«
»Kaj ljudje od nas pričakujejo, kaj dobrega lahko ponudimo, kaj lahko pokažemo, po možnosti na neki svež ali premieren način in na odru pred ljudmi – tako pred interno strokovno javnostjo kot pred splošno zunanjo javnostjo. To je pravzaprav tudi namen tega Avdiofestivala.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju